Novice

Gernot Döllner bo novi izvršni direktor Audija

Döllner bo v začetku septembra na čelu prestižnega nemškega proizvajalca avtomobilov zamenjal Markusa Duesmanna.

Gernot Döllner se bo s 1. septembrom 2023 kot novi predsednik upravnega odbora družbe Audi AG pridružil upravnemu odboru koncerna Volkswagen. Duesmann zapušča podjetje, ki ga je vodil od aprila 2020, Hans Dieter Pötsch, predsednik Volkswagnovega nadzornega sveta, pa ga je pospremil z besedami: “Markusu Duesmannu gre velika zahvala za njegove dosežke pri Audiju. Začel je ambiciozno strategijo elektrifikacije, s časovnico za e‑modele je postavil pomemben strateški mejnik in z določitvijo smernic za popoln prehod na e-mobilnost že v zgodnji fazi jasno začrtal urejeno preoblikovanje podjetja.”

Döllner je napredoval od leta 1993, ko se je pridružil koncernu Volkswagen. Njegovo prvo delovno mesto je bilo sistemski analitik pri Volkswagnu. Leta 1998 se je preselil k Porscheju, kjer je v obdobju 2001-2010 med drugim vodil oddelek konceptnih vozil. Hkrati je bil v letih 2009 in 2010 projektni vodja za model 918 Spyder. Od leta 2011 do 2018 je bil Döllner odgovoren za serijo vozil Panamera.

V letu 2021 se je vrnil k Volkswagnu za hkratno vodenje strategije skupine, produktne strategije skupine in generalnega sekretariata. Na teh položajih je neposredno poročal takratnemu generalnemu direktorju skupine Volkswagen Herbertu Diessu.

Ob objavi novice je Döllner povedal: “V čast in veselje mi je, da bom prevzel to novo vlogo. Audi je fantastično podjetje z bogato zgodovino. Veselim se, da bom skupaj s celotno ekipo pri Audiju oblikoval prihodnost podjetja.”

Izvršni direktor skupine Volkswagen Oliver Blume je sicer pred kratkim v okviru predstavitve ob dnevu kapitalskih trgov izrekel par ostrih besed o Audiju: “Soočili smo se s hudimi težavami s programsko opremo, zaradi katerih smo zamudili začetek prodaje razburljivih električnih izdelkov.” Omenil je tudi, da Audijevi izdelki niso dovolj konkurenčni na Kitajskem. V prvem četrtletju leta 2023 se je prodaja na tem pomembnem trgu v primerjavi z enakim obdobjem leta 2022 zmanjšala za 16%.

Težave s programsko opremo naj bi povzročile zamude pri več električnih modelih z vrha ponudbe. Avtomobilski proizvajalec naj bi moral posledično ponudbo modelov Audi prestaviti iz leta 2024 na leto 2027, Bentleyeva ponudba pa naj bi bila pripravljena šele leta 2030, namesto v letu 2025.

Avtomobilizem.com (Vir: Audi, Motor1. Foto: Audi.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Novi avti z vse več napakami: velik skok za Alfo Romeo
Mobilnost prihodnosti: leteča kapsula GAC se na tleh preobrazi v avtomobil