Novice

Pismo predsednika Renaulta Evropi: obremenjujejo nas regulative

Luca de Meo, predsednik skupine Renault in združenja ACEA, je v odprtem pismu evropskim poslancem poudaril, da evropske proizvajalce vse bolj obremenjujejo različne regulative, medtem ko kitajski in ameriški tekmeci cvetijo na račun davčnih olajšav in investicij.

Poleti nas čakajo evropske volitve za izbor predstavnikov Evropskega parlamenta in Luca de Meo z odprtim pismom odkrito nagovarja vse kandidate in politične stranke. V njem je poudaril, da avtomobilsko industrijo čakajo velike spremembe ter jim predlaga smer, za katero meni, da bi jo morala ubrati politika.

Slediti potezam ZDA in Kitajske

2024 Geneva motorshow - Renault stand
Prihodnost niso samo električna vozila, ampak tudi sintetična goriva in vodikove celice.

Prekaljeni avtomobilski direktor, ki je obenem tudi predsednik interesnega združenja ACEA (Zveza evropskih avtomobilskih proizvajalcev), je politike ponovno opozoril na spremembe v avtomobilski industriji. Proizvajalci se morajo razogljičiti ter obenem razvijati tehnologije in prilagajati prihodnjo usmeritev ob njihovem prehodu iz klasičnih proizvajalcem k ponudnikom mobilnostnih storitev.

De Meo je v zvezi s tem prehodom predvsem zaskrbljen zaradi evropskih proizvajalcev. Kitajska namreč vlaga velikanska sredstva v avtomobilski sektor, Američani pa so vpeljali bogate davčne olajšave za električna vozila, ki so izdelana na njihovih tleh. Evropske proizvajalce pa ovirajo predvsem različne okoljevarstvene regulative. “Namen tega regulativnega bremena je, da Evropa postane prvakinja varovanja okolja v upanju, da bo to prispevalo k družbenemu napredku na svetovni ravni. Težava je v tem, da drugi trgovalni bloki počasi sledijo evropskemu zgledu, kar negativno vpliva na konkurenčnost evropskih podjetij,” je zapisal de Meo.

Šesttočkovni načrt

Message-from-the-President-of-AC
Luca de Meo si želi, da bi Evropska unija v manjši meri z regulativami omejevala proizvajalce.

Za rešitev teh težav de Meo predlaga šesttočkovni načrt. Za začetek želi, da Evropska unija razvije industrijsko strategijo za poslovni sektor, v katerem bo avtomobilska industrija v središču. Druga točka načrta je, da se avtomobilski proizvajalci dogovorijo za sodelovanje z znanstveniki, sindikati in nevladnimi organizacijami ter ustvarijo novo strategijo, ki bo podpirala industrijo kot Kitajska podpira svoje proizvajalce avtomobilov, baterij in druga povezana podjetja.

V tretji točki je zapisal, da se mora ustvariti novo telo, ki bo nadzorovalo regulatorje. S tem bi upočasnili uveljavitev pravil, ki čakajo avtomobilske proizvajalce. Četrti del načrta predvideva povečanje dostopnosti voznikov do zelene energije, v peti točki pa si želi bistveno hitrejšega razvoja evropskih strokovnjakov za programsko opreme in boljšo dobavo surovin za izdelavo vozil. Za konec si želi predvsem to, da bi Evropska unija podpirala avtomobilsko industrijo z modelom, ki v najboljši meri združuje prijeme, ki sta jih uporabili ZDA in Kitajska. V pismu je zapisal tudi to, da avtomobilska industrija ne nasprotuje evropskemu zelenemu dogovoru, a da ga morajo regulatorji znova preučiti in prilagoditi razmeram.

Ne samo električni pogon, zelo pomembna so e-goriva in vodikove celice

Mobilize PowerBox_ the charging station produced in France by LACROIX and marketed by the Renault network
De Meo poziva k povezovanju različnih področij.

De Meo se ni ustavil le pri žuganju zakonodajalcem, temveč se je razpisal tudi o drugih alternativnih pogonih. Kot pravi, v Evropski uniji je bi smeli kot zelene označevati le električnih vozil. Evropska unija mora resno razmisliti tudi o sintetičnih gorivih in vodikovih celicah, ki bi lahko imeli ključno vlogo v prihodnosti.

Pozval je k večjemu vlaganju v manjša, lahka in cenejša vozila, ki so jih z evropskih cest izrinile evropski standardi varnosti in emijske zahteve. Na koncu je še enkrat zaprosil Evropsko unijo, da olajša stvari in omogoči, da evropski proizvajalci poglobijo sodelovanje. Evropski parlament je pozval k standardizaciji infrastrukturne tehnologije v povezavi z vozili.

Poleg tega želi, da se deli programsko definiranih vozil, ki so strankam skriti, delijo med proizvajalci avtomobilov. De Meo še pravi, da bi s sledenjem kitajskemu zgledu in ustvarjanjem središča za deljenje sestavnih delov, ki jih lahko uporablja vsak proizvajalec avtomobilov, pomagali ohraniti močno evropsko avtomobilsko združenje. “Verjamem, da lahko svoje cilje dosežemo s skupnimi prizadevanji in partnerstvom med javnim in zasebnim sektorjem. Z Airbusom smo že videli, kaj lahko stori Evropa. S krepitvijo pobud za sodelovanje bomo našo industrijo postavili na pot oživitve,” je med drugim zapisal de Meo.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Renault.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Ford Tourneo Connect tudi kot priključni hibrid
BMW Neue Klasse X: ledvičke stare šole za prihodnji električni BMW