Kakorkoli, volvo ES90, ki ima vse atribute križanca, vključno z visokimi boki in povečano oddaljenostjo dna od tal, je nova admiralska znamka švedske znamke, ki že več kot desetletje deluje v okviru kitajske skupine Geely. Svoj primat v ponudbi Volva si dejansko deli s "pravim SUV-jem" volvom EX90.

Po njem je volvo ES90 povzel tudi osnovne karoserijske značilnosti, vključno z žarometi v obliki Torovega kladiva, ki jih dopolnjujejo podnje vgrajene navpične dnevne luči, med katerimi je razmeroma majhna odprtina za hladilni zrak. Med družinske dragulje spadajo tudi zadnje luči v obliki črke C, dopolnjujejo pa jih tudi navpične luči ob steklu "liftback" zadnjih vrat.
Prostornost in digitalizacija
Ta omogočajo vstop v soliden prtljažnik, ki sega od osnovnih 424 litrov do povečanih 733 litrov, za kable in druge malenkosti pa je nekaj prostora pripravljenega tudi v prednjem prtljažniku s prostornino 22 litrov.

Prtljažnik sicer zaključuje prostorno kabino, ki je urejena minimalistično, v njej pa izstopa predvsem pokončni zaslon z diagonalo 14,5 palca, preko katerega poteka večina upravljanja in deluje na osnovi Googlovega operacijskega sistema. Pred voznikom je še 9-palčni zaslon prikazovalnikov, ki je neposredno vgrajen na volanski drog in se premika skupaj z volanskim obročem, ki je, presenetljivo, ostal okrogel. Vozniku je na voljo tudi projekcijski zaslon, za dober zvok pa poskrbi zvočni sistem znamke Bowers & Wilkins.
Volvo ES90 si arhitekturo deli z volvom EX90, a je drugačnih dimenzij. Medosna razdalja je s 3,1 metra celo malce večja. Električni pogon mu zagotavlja tudi obilo prostora v kabini, predvsem na zadnji klopi.

Superračunalnik na kolesih
Švedi trdijo, da je volvo ES90 najmočnejši avtomobil, a pri tem nimajo v mislih moči elektromotorjev, ampak, ko gre za računsko moč. Gre namreč za popolnoma povezan in softversko definiran avtomobil, ki ga upravlja računski sistem z dvema procesorjema Nvidia drive AGX orin, ki lahko opravita več kot 500 bilijonov operacij na sekundo. To je inženirjem omogočilo, da so ekstremno povečali varnost in zmogljivost avtomobila.
Računalnike podpira tudi zmogljiva 800-voltna arhitektura, ki med drugim omogoča polnjenje baterij z močjo do 350 kilovatov. To zagotavlja tudi povečanje dosega za 300 kilometrov zgolj v desetih minutah, za polnjenje baterij z 10 do 80 odstotkov kapacitete pa zadostuje vsega 20 minut.

Odvisno od konfiguracije vozila lahko to s polnimi baterijami prevozi do 700 kilometrov. Temu pripomore tudi odlični količnik zračnega upora 0.25, s katerim je ES90 najbolj aerodinamičen volvo doslej.
Volvo ES90 bo sicer v začetku na voljo v treh različicah. V osnovni single motor različici bo zadnji kolesi poganjal elektromotor z močjo 245 kilovatov, ki se bo napajal iz baterije z uporabno kapaciteto 88 kilovatnih ur. Više bo različica twin motor, ki ji bo dodatni elektromotor na prednji premi moč povečal na 330 kilovatov, najbolj razburljiva pa bo različica volvo ES90 twin motor performance z močjo 500 kilovatov, ki bo do 100 kilometrov na uro pospešil v vsega štirih sekundah. Obe se bista sicer napajali iz baterije z uporabno kapaciteto 102 kilovatnih ur.

kitajski avto .. pa ameriški čipi in software.. jest bom počakal na novega jugota. in upam da bo tak kot oni pred 40 leti. še vedno je miljon let pred cybertruckom glede kvalitete delovanja. in če se temu traponu trump… ...prikaži več in musku še mal odpelje, bodo tisti čipi v avtu lahko delovali enbako kot čipi v f-22. vsako jutro boš plačal za štartno kodo. le zapomknite si kaj govorim.
Kdaj bo tem kapnilo, da ljudje ne iščemo računalniških limuzin. 90% krame lahko takoj odstranijo, potem bo avto šele normalno vozen. Računalnike imamo vsi doma.
Cena elektrike: Ali se izplača zamenjati dobavitelja? Četudi se od 1. marca cene električne energije spet določajo prosto, so razlike na objavljenih cenikih dobaviteljev dokaj majhne. Posameznim odjemalcem se vseeno izplača preveriti, ali zanje ne obstaja ugodnejša ponudba.Kartelni dogovor med vsemi je načrtovan