Mercedes-AMG GT 63 S E performance
Zadaj pusti tudi cestno različico formule 1
Sliši se skoraj neverjetno, a Mercedes je na trg poslal serijski avtomobil, ki do stotice pospeši hitreje kot hiperavtomobil AMG one, ki se močno naslanja na tehniko iz dirkalnikov F1.
Torek, 23. april 2024
Priključnohibridna tehnika v primeru športnega mercedes-AMG GT 63 S E performance ni bila uporabljena zaradi z namenom zmanjševanja izpustov, pač pa so AMG-jevi inženirji kombinacijo bencinskega in elektromotorja izkoristili za nekaj izjemnega.
Samo štirilitrski 8-valjnik s pomočjo prisilnega polnjenja zmore 450 kilovatov (612 KM) in če to ni dovolj, mu na pomoč priskoči še na zadnjo os nameščen elektromotor s 150 kW (204 KM). Skupaj tako zadnje gume neusmiljeno in zverinsko muči kar 600 kilovatov (812 KM) moči in do 1.420 Nm teoretičnega največjega navora. Ko vozniku navor preko 9-stopenjskega samodejnega menjalnika uspe učinkovito spraviti na asfalt, se GT 63 S E performance do stotice požene v izjemnih 2,8 sekunde. To je za desetinko hitreje kot zmore hiperšportnik AMG one, ki ga med drugim poganja 1,6-litrski V6 motor naravnost iz F1. Na srečo mu drugje ne more konkurirati, niti pri izjemni prilagodljivi dirkaški aerodinamiki, ni ti pri največji hitrosti, kjer GT 63 S E performance s 320 km/h zaostaja za 32 km/h.
Električni pogonski del se napaja iz baterije s kapaciteto 6,1 kWh, kar je dovolj za skromnih 13 kilometrov električnega dosega. Avtomobil omogoča zunanje napajanje baterije, prav tako pa se baterija polni s pomočjo regenerativnega zaviranja, pri čemer lahko voznik izbira med štirimi stopnjami intenzivnost. Najmočnejša omogoča vožnjo le s stopalko za plin.
Svojo brutalno športno plat najzmogljivejši GT vseh časov kaže z bogatim naborom pripomočkov in dodatkov. Med njimi so serijsko vgrajeni vzmetenje AMG active ride control z deloma aktivnim stabiliziranjem nagiba in krmiljeno zadnjo premo, zavore iz keramike in ogljikovih vlaken, pa še možnost izbire med osmimi načini vožnje, ki jih omogoča AMG dynamic select.
Pri Mercedesu so za premiero izjemnega cestnega bolida izbrali Singapur, o prihodu v Evropo in cenah pa za zdaj še molčijo.