Avto.info

Mercedes-AMG GT 63 S E performance

Zadaj pusti tudi cestno različico formule 1

Sliši se skoraj neverjetno, a Mercedes je na trg poslal serijski avtomobil, ki do stotice pospeši hitreje kot hiperavtomobil AMG one, ki se močno naslanja na tehniko iz dirkalnikov F1.

Torek, 23. april 2024

Priključnohibridna tehnika v primeru športnega mercedes-AMG GT 63 S E performance ni bila uporabljena zaradi z namenom zmanjševanja izpustov, pač pa so AMG-jevi inženirji kombinacijo bencinskega in elektromotorja izkoristili za nekaj izjemnega.

Samo štirilitrski 8-valjnik s pomočjo prisilnega polnjenja zmore 450 kilovatov (612 KM) in če to ni dovolj, mu na pomoč priskoči še na zadnjo os nameščen elektromotor s 150 kW (204 KM). Skupaj tako zadnje gume neusmiljeno in zverinsko muči kar 600 kilovatov (812 KM) moči in do 1.420 Nm teoretičnega največjega navora. Ko vozniku navor preko 9-stopenjskega samodejnega menjalnika uspe učinkovito spraviti na asfalt, se GT 63 S E performance do stotice požene v izjemnih 2,8 sekunde. To je za desetinko hitreje kot zmore hiperšportnik AMG one, ki ga med drugim poganja 1,6-litrski V6 motor naravnost iz F1. Na srečo mu drugje ne more konkurirati, niti pri izjemni prilagodljivi dirkaški aerodinamiki, ni ti pri največji hitrosti, kjer GT 63 S E performance s 320 km/h zaostaja za 32 km/h.

Električni pogonski del se napaja iz baterije s kapaciteto 6,1 kWh, kar je dovolj za skromnih 13 kilometrov električnega dosega. Avtomobil omogoča zunanje napajanje baterije, prav tako pa se baterija polni s pomočjo regenerativnega zaviranja, pri čemer lahko voznik izbira med štirimi stopnjami intenzivnost. Najmočnejša omogoča vožnjo le s stopalko za plin.

Svojo brutalno športno plat najzmogljivejši GT vseh časov kaže z bogatim naborom pripomočkov in dodatkov. Med njimi so serijsko vgrajeni vzmetenje AMG active ride control z deloma aktivnim stabiliziranjem nagiba in krmiljeno zadnjo premo, zavore iz keramike in ogljikovih vlaken, pa še možnost izbire med osmimi načini vožnje, ki jih omogoča AMG dynamic select.

Pri Mercedesu so za premiero izjemnega cestnega bolida izbrali Singapur, o prihodu v Evropo in cenah pa za zdaj še molčijo.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.