Najavljeni e-208 GTi bo prvi Peugeot s to oznako po nekajletnem obdobju od konca prodaje prejšnje generacije modela 308, ki je bil na voljo v različicah GTI z 1,6-litrskim turbinsko podprtim bencinskim motorjem s 186 kW (250 KM) oziroma 201 kW (270 KM).
Po prvih “signalih” zdaj tudi uradno
Odločitev o prihodu novega člana družine GTi je po prvotnih namigih zdaj tudi uradno potrdil izvršni direktor Alain Favey, ki je dodal, da želijo pri Peugeotu ponovno upravičiti sloves, ki temelji na zmogljivostih in dobrih voznih lastnostih modelov iz preteklosti. Poudaril je, da bo z novincem ponovno vzpostavljen stik trenutne palete modelov znamke Peugeot s sodelovanjem v motošportu, z novim modelom GTi pa želijo ponuditi enkratno izkušnjo dinamične vožnje, tako vozniku kot tudi njegovim sopotnikom.
Najprej v električni različici
Prvi GTi nove dobe bo zasnovan na osnovi modela e-208, zmogljivosti pa mu bo najverjetneje zagotavljal podoben električni pogonski sklop kot tisti, ki skrbi za pogon modela Abarth 600e, prav tako zasnovanega na platformi e-CMP. V Abarthovi izvedbi električni pogonski sklop ponuja 175 kW (240 KM) moči in 6,2-sekundni pospešek iz mirovanja do 100 km/h, v primeru različice Scorpionissima pa 207 kW (280 KM) zagotovi “stotico” še tri desetinke hitreje. Glede na to, da naj bi imel model e-208 GTi manjšo maso od Abartha 600e, pa lahko v primeru enakih zmogljivostih pogonskega sklopa pričakujemo še hitrejše pospeške. Favey zaenkrat ne izključuje možnosti širitve družine zmogljivejših modelov še s kakšno različico ali s katerim od modelov z bencinskim motorjem, a je za tovrstne napovedi še prezgodaj, saj naj bi bile odločitve odvisne tudi od odziva kupcev.
Avtomobilizem.com (Vir: Autocar. Foto: Peugeot, Abarth.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen