Manhart BMW MH5 900
M5, pri katerem je Manhart šel v ekstreme
Manhart je ustvaril osupljivo predelavo za BMW M5, s katero nemška limuzina zmore kar 1.240 Nm navora. Na voljo jih bo le pet.
Petek, 5. januar 2024
BMW M5 z oznako F90 se počasi poslavlja, saj prihaja novi priključnohibridni model, za katerega Bavarci obljubljajo okoli 550 kilovatov (750 KM) moči. Toda še vedno je čas za zanimive predelave sedanjega modela. Lotil se ga je Manhart in ustvaril eno od bolj ekstremnih predelav do zdaj.
Serijskemu 4,4-litrskemu V8 biturbo motorju je priskrbel sesalni sistem iz ogljikovih vlaken, večja turbopolnilnika, hladilnik stisnjenega zraka Wagner Tuning, bate Carillo in ojnice H-Shafted. Predelali so tudi krmilno enoto, kar avtomobilu zagotavlja pošastnih 1.240 Nm navora in 628 kilovatov (928 KM) moči oziroma skoraj 300 “konjev” (221 kW) več kot jih zmore serijski M5 CS.
Predelava vključuje tudi poseben izpušni sistem z ventili za uravnavanje glasnosti ter znižano vzmetenje znamke KW.
Videz je mogoče povsem prilagajati glede na želje kupca, pri čemer se je lastnik primerka na fotografijah odločil za modro barvo karoserije z detajli v bakreni barvi in komplet aerodinamičnih dodatkov iz ogljikovih vlaken. Zunanjost zaokrožajo 21-palčna lahka platišča concave one.
Sedeže so odeli v rjavo usnje, strop pa v istobarvno alkantaro ter ga okrasili z majhnimi LED diodami v slogu Roll-Roycovih modelov.
Manhart ni objavil cene predelave z oznako MH5 900. Toda na voljo jih bo le pet in glede na vsebino in ekskluzivnost paketa, sklepamo, da bo vse prej kot poceni.