(Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg?
V zimskih razmerah in z zimskimi gumami je cupra born dosegla povprečen doseg 324 kilometrov. Avtocestni kilometri so ga spustili nekaj pod 300 kilometrov, bolj umirjena vožnja po mestu in podeželskih cestah pa ga je povečala na več kot 350 kilometrov.
Dvakrat mesečno pošiljamo aktualno vsebino v vaš e-poštni nabiralnik.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času
Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.
Poslušanje članka je na voljo naročnikom paketa Finance Poslovni.
Z domačo cupro born smo v štirih mesecih prevozili skoraj devet tisoč kilometrov. Poraba je zaradi nižjih temperatur in zimskih gum presegla tovarniško za 2,5 kilovatne ure, v pomladnih dneh pa se že približuje obljubljenim 15,4 kilovatne ure.
Foto: Miloš Milač
V nadaljevanju:
Zima z električnim avtom:
- kakšna sta realna poraba in doseg,
- kakšen je moj strošek za elektriko na sto kilometrov,
- zakaj iz podatkov o zmogljivosti baterije in porabi ni mogoče izračunati dosega?
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Električna cupra born na skupinski osnovi MEB prinaša dinamiko oblike in vožnje, nove poslovne modele in uporabo recikliranih materialov. Pri nas bo prihodnje leto za 38 tisočakov.
Born je prvi električni model cupre, ki si osnovo deli z volkswagnom ID.3. Pri cupri so novincu vlili odmerek španskega temperamenta. Med polnjenji bo prevozil tudi 540 kilometrov.
Na primerjalnem testu smo zbrali kar 12 športnih terencev razreda C, to so: alfa romeo tonale, cupra formentor, citroën C5 aircross, ford kuga, hyundai tucson, jeep compass, mazda CX-30, opel grandland, peugeot 3008, seat ateca, škoda karoq in volkswagen tiguan.