Novice

Alfa Romeo Junior širi pogonsko paleto z različico Ibrida Q4

Tehnologija Q4 je ena od bolj prepoznavnih iz portfelja znamke Alfa Romeo, skupina Stellantis pa že nekaj časa največ stavi na blago-hibridni pogonski sklop. Ko se združi oboje, je kupcem na voljo Junior Ibrida Q4.

Blagi hibrid, nadgrajen s štirikolesnim pogonom

Pogonski sklop v modelu Junior Ibrida Q4 združuje 1,2-litrski turbomotor s 100 kW/136 KM z dvema elektromotorjema z močjo 21 kW. Elektromotor na prednji osi je integriran v šeststopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko, medtem ko je drugi elektromotor nameščen na zadnji osi ter vozilu zagotavlja oprijem brez fizične povezave med obema osema. Takšna zasnova naj bi omogočala optimalno razporeditev navora in zagotavljala odličen oprijem v vseh voznih razmerah.

Zadnji elektromotor je poleg tega opremljen z menjalnikom, ki po potrebi povečuje navor na zadnjih kolesih, rešitev, ki naj bi bila idealna za dinamično vožnjo in neugodne vremenske razmere. Hkrati pa je novi pogonski sklop seveda vsestranski v smislu, da omogoča agilno vožnjo v urbanih okoljih.

Alfin DNA

Alfa-Romeo-JuniorIbridaQ4-002Junior Ibrida Q4 ima nameščen znamkin izbirnik voznih profilov DNA, vozno udobje pa mu zagotavlja premierno vgrajeno večvodilno zadnje vzmetenje (MultiLink) na tej platformi. Profil Dynamic je namenjen športni vozni izkušnji z največjo močjo, Natural vsakodnevni uporabi, Q4 je zasnovan za pogoje s slabšim oprijemom, saj zagotavlja maksimalno varnost in nadzor, Advanced Efficiency pa optimizira porabo goriva z največjo možno energetsko učinkovitostjo. Pri znamki poudarjajo, da so prav za ta pogonski sklop posebej prilagodili tudi vzmetenje, amortizerje in stabilizatorje.

Medtem ko prilagojen sistem vzmetenja omogoča boljše blaženje neravnin za udobje potnikov in vodljivost, je štirikolesni pogon prvenstveno namenjen stabilnosti in varnosti. Sistem Q4 se samodejno aktivira glede na oprijem in naklon ceste, tehnika Power Looping pa omogoča, da štirikolesni pogon ostane aktiven tudi pri nizki napolnjenosti baterije.

Junior Ibrida Q4 je prepoznaven po novi interpretaciji značke „Leggenda“, zunanjo podobo pa poleg tega zaznamujejo žarometi v polni tehniki LED in 18-palčna aluminijasta platišča. Ob bogatem naboru dekorativnih elementov notranjosti sta v paket vključena tudi sistem avtonomne vožnje 2. stopnje in 180-stopinjska vzvratna kamera. Za praktičnost pa so pri proizvajalcu dodali sistem prostoročnega električnega odpiranja prtljažnih vrat in sistem za prostoročen dostop s tehnologijo zaznavanja bližine.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Alfa Romeo.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
BYD obljublja en megavat polnilne moči
CATL je v projekt standardizacije menjave baterij pritegnil tudi Nio

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

V reduDodatne informacije