Bugatti tourbillon equipe pur sang
Osem izpušnih cevi za več kot dvesto tisočakov?!
Bugatti ponuja poseben paket prilagoditev za model tourbillon. Equipe Pur Sang vključuje več možnosti personalizacije zunanjosti in notranjosti, cena za to pa znaša več kot 228 tisočakov.
Sreda, 26. februar 2025
Uporabnik Instagrama @bugattitourbillon.registry je delil podrobnosti o posebnem paketu dodatne opreme za bugatti tourbillon. Že »osnovno« vozilo stane 3,8 milijona evrov, vsak izmed izbranih 250 kupcev pa bo lahko svojega prilagodilo po svojem okusu. Ena izmed možnosti bo očitno tudi paket Equipe Pur Sang, ki dodaja zunanje napise, majhen prilagodljiv usmerjevalnik zraka in prav poseben izpuh z nič manj kot osmimi zaključki.
Primerek na fotografijah, ki so zajem zaslona spletnega konfiguratorja, prikazujejo tourbillon z rdečo zunanjostjo iz ogljikovih vlaken ter novo oblazinjenje sedežev v posebni barvi. Samo poseben paket opreme Equipe Pur Sang stane dodatnih 228 tisoč evrov, a kaj je to proti izjemni ceni tega avtomobila.
O tourbillonu smo sicer že pisali:
Čeprav je na prvi pogled precej podoben chironu, je tourbillon Bugattijeva popolnoma nova stvaritev. Nov je okvir, novo je vzmetenje in nov je tudi pogonski sklop. Sestavlja ga 8,3-litrski 16-valjnik, ki se zavrti do 9.000 vrtljajev in sam razvije 735 kilovatov (1.000 KM) ter 900 Nm navora, tu pa so še trije elektromotorji za skupno moč 1324 kilovatov (1.800 KM) in 1.000 Nm navora.
In če je njegova zunanjost z nekaj posebnostmi precej podobna chironovi, je notranjost precej bolj samosvoja. Tu rdečo nit, kot že ime modela pove, predstavlja tourbillon – mehanizem, ki ga urarji uporabljajo za povečanje natančnosti pri visokokakovostnih urah. To postane takoj jasno ob pogledu v z analognim duhom prežeto kabino. Tri velike številčnice, pritrjene na volan, prikazujejo vse od hitrosti, vrtljajev motorja, količine goriva, temperature motorja in več. Tu ni niti enega zaslona.
Sredinska konzola je posejana z gumbi in stikali iz aluminija, na vrhu le-te pa se kriva zaslon, ki se prikaže na željo voznika in med drugim omogoča povezavo s sistemom Apple CarPlay.
Mogočnemu bencinskemu motorju V16 pomagata dva elektromotorja na sprednji osi ter eden na zadnji. Tu je še sredinsko nameščena baterija s kapaciteto 25 kWh.
Sistem omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v okroglih dveh sekundah. Toda o tem, kako zelo hiter avtomobil je to, pričajo še druge številke. Pospešek od 0 do 100 km/h traja pet sekund, od 0 do 300 km/h le 10 sekund, do 400 pa le 25 sekund. Končna hitrost znaša 445 km/h.
Ker gre za priključni hibrid, lahko tourbillon vozi tudi samo na elektriko, in sicer do 60 kilometrov z enim polnjenjem.